دلنوشته

نوشتن هنر تخلیه خود است...

دلنوشته

نوشتن هنر تخلیه خود است...

عشق

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۸ ب.ظ

خواستم عاشق شوم قلبم ارور داد. ارور ظرفیت.... از سر عصبانیت گفتم مگر تو ظرفیتت چقدر است؟؟ گفت زیاد .. خیلی بیش از اون چیزی که فکرش بکنی. گفتم خوب مگه من تا حالا عاشق چند نفر شدم؟ اصلا مگه من چند نفر رو دوست دارم؟ گفت زیاد ولی در مقابل ظرفیت من کم . گفتم پس چرا میگی ظرفیت نداری؟؟ گفت تو بیش از اینکه بقیه رو دوست داشته باشی ازشون متنفری. نفرت چیزیه که منو پر کرده.پس اگر می خواهی عاشق بشی اول عشقت به نفرت را کنار بگذار . آغاز هر دوست داشتن پایان چند نفرت داشتن باید باشد وگرنه کم کم دوست داشتن از یادمان میرود و مهمان همیشگی قلبمان نفرت خواهد بود.....

  • shakib habibi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی