دلنوشته

نوشتن هنر تخلیه خود است...

دلنوشته

نوشتن هنر تخلیه خود است...

سرنوشت

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۸ ب.ظ

ای کاش سر نوشتم را با همین قلم رقم می زدم ای کاش دنیا در قالب کاغذم جای می گرفت ای کاش...... من فقط با قلمم آرزوهای سفید میکشم برای کسانی که بختشان سیاه شد.... این قلم ابزار من برای مقابله با دنیاست اما هیچگاه ندانستم که قلمم نوک ندارد و حتی کاغذی هم از خودم در این دنیا ندارم ..... تنها دارایی من از این دنیا یک قلم بدون نوک است... من محکومم به طراحی دنیا... حتی اگر آن طراحی یک صفحه سیاه باشد...

نظرات  (۱)

  • کوشا ساعی
  • به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
    این یک نظر آزمایشی است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی