دلنوشته

نوشتن هنر تخلیه خود است...

دلنوشته

نوشتن هنر تخلیه خود است...

مرگ

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۳ ب.ظ

به سمت مقصد میروم انتخاب سخت است ولی من عادت دارم راه آسان را انتخاب کنم همیشه مرگ ساده است مرگ گاهی می تواند نابود شدن ارزش هایت باشد گاهی می تواند نابود شدن رویاهایت باشد گاهی وداع با دنیا. راهی که من انتخاب کردم همه را در بر میگیرد حداقل می خواهم در مرگ به کمال برسم  مرگ را آزادی در پی است پس بند ها را باز میکنم و به سمت پرتگاه می روم .... سقوط آزاد....و دیگر هیچ...

  • shakib habibi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی